JUNGLE SPEED

Gra, w której liczy się zręczność, spostrzegawczość i szybkość. Każdy z graczy dostaje karty, których musi się pozbyć podczas gry – aby to zrobić, trzeba w odpowiednim momencie złapać drewniany "totem". Jeśli gracz złapie go w złym momencie, albo w ogóle tego nie zrobi – będzie musiał wziąć karty od swoich przeciwników.

Dlaczego ta gra jest taka rewelacyjna?

Pozwala siąść zupełnie obcym ludziom przy stole i razem świetnie się bawić!
Nie wymaga żmudnego tłumaczenia zasad ani ich zapamiętywania. Zasady są dosłownie 4, trudno o którejś z nich zapomnieć 😉
Jest idealna na imprezę, pod namiot i rodzinne spotkanie, gdzie trudno znaleźć wspólny mianownik dla osób o różnych upodobaniach i w różnym wieku!
Pozwala grać nieograniczonej liczbie osób! Nikt nie będzie się nudził!! 

Skrócone zasady:

Totem postaw na środku stołu, uczestnicy zabawy siadają dookoła.
Rozdaj wszystkie karty uczestnikom, jeśli karty podzielą się nierówno – trudno, ktoś ma pecha 😉
Nie zaglądamy w karty, każdy kładzie swój stosik przed sobą, zakryty.
Każdy z graczy, po kolei, kładzie jedną kartę na stole, rysunkiem do góry. Każdą kolejną odsłanianą kartę kładzie na swojej wcześniej odsłoniętej karcie.
W momencie gdy na stole pojawi się druga taka sama karta (kolory się nie liczą, tylko kształty), właściciele takich samych kart mają pojedynek i muszą czym prędzej złapać za totem! Ważne: łapią tylko osby przed którymi leżą identyczne karty, a nie wszyscy!
Osoba, która przegrała pojedynek wkłada pod zakryty stosik swoich kart swoje karty wyłożone i wyłożone karty przeciwnika. Tak, że wygrany nie ma przed sobą żadnych odsłoniętych kart, tylko stosik zakrytych.
Celem gry jest pozbycie się wszystkich kart – zarówno tych zakrytych jak i odkrytych!
Jeśli ktoś się pomyli łapiąc za totem, czyli myślał że ma pojedynek, ale tak naprawdę go nie miał, "wciąga" wszystkie odsłonięte karty wszystkich graczy! Więc uwaga na podobne, ale nie identyczne symbole!
Jeśli kilka osób na raz trzyma totem, wygrał ten, kto ma najwięcej palców na totemie, jeśli tutaj jest też remis, wygrywa osoba, która ma rękę najniżej na totemie.

 
Specjalne karty:

Szare strzałki skierowane do środka – jak tylko ta karta zostanie położona, wszyscy na raz mają złapać za totem! Kto wygra, ten kładzie swoje odsłonięte karty pod totem – zgarnia je pierwsza osoba "wciągająca" karty z dowolnego powodu (pomyłki lub przegranego pojedynku) 
szare strzałki skierowane na zewnątrz – pojawienie się tej karty oznacza, że wszyscy gracze na "trzy, cztery" odsłaniają po jednej nowej karcie i reagują zgodnie z tym, co się dzieje. Tutaj może być sytuacja, że nagle 3 lub więcej osób ma pojedynek!
kolorowe strzałki skierowane do wewnątrz oznaczają że od tego momentu znaczenie mają kolory figur a nie ich kształty! Karta ta działa do pierwszego pojedynku lub do momentu zakrycia jej przez inną kartę.


JUNGLE SPEED – SAFARI

Zwierzęta zamieszkujące dżunglę prowadzą spokojny żywot do czasu, gdy nadchodzi pora posiłku… Dzika natura i pierwotne instynkty biorą wówczas górę. Najbardziej wygłodniałe bestie spieszą najszybciej w stronę swoich ofiar, podczas gdy wolniejsze dają upust swej złości głośnym rykiem. A kameleony, jak to kameleony, chowają się wśród liści… Ale dopiero gdy pojawia się łowca, narasta prawdziwa panika. Ratuj się kto może!

Jungle Speed Safari to nowa odsłona kultowej już gry Jungle Speed, wspaniałej zabawy dla całej rodziny. Tym razem zabiera nas ona w podróż po afrykańskiej dżungli i równinach Serengeti. Będziemy karmić i polować na afrykańskie zwierzęta, wypatrywać zmieniających kolor kameleonów, ryczeć jak tygrys, trąbić jak słoń i przede wszystkim dobrze się bawić w tej ćwiczącej refleks i spostrzegawczość grze! Naszym celem jest zdobycie jak najwiekszej ilości kart, ale łatwo nie będzie, bo tym razem w grze totemów do łapania jest aż 5! Czy będziesz w stanie odróżnić jedne zwierzęta od innych w tej ferii barw, jaką cechuje się afrykański kontynent?


TAŃCZĄCE JAJECZKA

Złapałeś tańczące jajeczko? Teraz będziesz musiał obiec stół dookoła z jajkiem pod swoją pachą lub pomiędzy swoimi kolanami… ale uważaj w momencie kiedy upadnie następuje koniec gry. Musicie także uważać na złodzieja jajek.


LISEK CHYTRUSEK

Rzucaj jajkami w Liska Chytruska i przeganiaj go z pobliża swojego kurnika. Każdy celny strzał odsuwa od Ciebie niebezpieczeństwo. Jednak wystarczy jeden celny strzał przeciwnika, by lis zawrócił! Kiedy Chytruskowi uda się zakraść do Twojego kurnika… Twoja kura podskoczy ze strachu, a Ty stracisz punkt!


SURYKATKO, KRYJ SIĘ!

Nadszedł dzień wielkiego wyścigu. Dzielne surykatki cierpliwie wspinają się na szczyt wzgórza. Gracz, którego drużyna, jako pierwsza dotrze na szczyt – wygra i zostanie ogłoszony królem surykatek!

Ale uwaga! Na szczycie czyha wielkie niebezpieczeństwo. Orzeł czai się w zaroślach. Gdy zaatakuje trzeba się szybko schować w skalnej szczelinie. W tej grze, żeby wygrać trzeba mieć nie tylko szczęście ale i dobry refleks.


MAŁPIE FIGLE

Znowu kokos ląduje w koszu! To był kosz innego gracza? Trudno! Szybko zbierasz łup, bo kto pierwszy zdobędzie sześć koszy ten wygra!

Umieść kokos w łapkach małpki. Wyceluj uważnie, zanim oddasz strzał. Jeśli trafisz – zabierasz kosz
z kokosem w środku. "Małpie figle" to gra zręcznościowa, przy której wszyscy będą się doskonale bawić!          


PYCHA MICHA

Obniż podstawę miski do najniższego poziomu, odciągając kostkę na sznurku jak najdalej od miski. Rób to z wyczuciem. W ten sposób przygotujesz miskę do gry. Włóż do niej wszystkie smakołyki, a następnie wybierz kartę menu aby określić sposób rozgrywki. Kiedy wszyscy gracze będą już gotowi, naciśnij żółty przycisk z symbolem psiej łapy znajdujący się na podstawie miski i rozpocznij grę. Smakołyki zaczną powoli wznosić się i w ciągu kilku sekund przepełnią miskę. Jak tylko pierwszy smakołyk upadnie na podłogę zaczyna się wyścig!


ŁOWCY DUCHÓW

Zabawka umożliwia grę 2 graczom jednocześnie! Świetna zabawa, rozwój umiejętności zręcznościowych i sprytu oraz oswajanie dziecka z ciemnością. Łowca porusza głową w wielu kierunkach wyświetlając duchy na ścianach i suficie. Uczestnik zabawy łapie duchy za pomocą specjalnego pistoletu laserowego. Celem zabawy jest ustrzelenie jak największej ilości duchów w czasie 90-sekund. Cyfrowy licznik na pistolecie rejestruje każde udane trafienie. Zabawka wydaje niesamowite efekty dźwiękowe i wyświetla jasne zjawy na ciemnych ścianach.

Maksymalny zasięg pistoletu to 2,5 metra.


ELE FUN

Gra zręcznościowa, polegająca na łapaniu motyli, wylatujących z trąby słonia do siateczki. Elefun i jego przyjaciele to grupa superkumpli gotowych na każdą przygodę! Złap jak najwięcej motylków wydmuchiwanych z trąby Elefuna i wygrywaj!Chcesz jeszcze grać? Wystarczy ponownie wrzucić wszystkie motylki do trąby słonia!


BOUNCE OFF

Bounce Sequence to emocjonująca gra towarzyska. Odwróć kartę, odsłoń pokazany na niej wzór i spróbuj jak najszybciej ułożyć go z piłeczek, które skaczą i odbijają się! Wzory z kulek układa się w podstawce z otworami, a gracz, który pierwszy ułoży wymagany wzór w swoim kolorze, wygrywa!


LOOPIN LOUIE

Wesoła gra zręcznościowa. Zadaniem graczy jest trafianie w przelatujący samolot, aby ochronić swoje kurczaki. Jeśli gracz straci wszystkie swoje kurczaki odpada z gry. Wygrywa ten, komu uda się uratować kurczaki przed latającym Louie! Gra przeznaczona: dla 2 do 4 graczy, w wieku od 4 lat.


JENGE BOOM

Tik tak.. Tik tak.. Uważaj na bombę! To wybuchowa wersja Jengi, w której należy jak najszybciej ułożyć wieżę i uchronić się przed eksplozją!


JENGE TETRIS

Zagraj w Tetrisa na żywo z nową Jengą Tetris! Nowe klocki mają taki sam kształt jak te z kultowej gry Tetris.

• Klasyczne zasady gry Jenga zostały podkręcone sześciokrotnie bo w zestawie jest aż 6 rodzajów klocków!

• Opakowanie zawiera 47 klocków oraz instrukcję.


GŁODNY ALIGATOR

Tukany i małpki próbują zanieść do domków swoje owoce, przechodząc przez mostek, ale idą w przeciwnych kierunkach.
Pod kładką czeka głodny krokodyl, dlatego muszą uważać i iść ostrożnie, aby nie dać się strącić, bo owoce (oby tylko one!) zostaną zjedzone!

Gra łączy prostą strategię z napięciem wynikającym z możliwości losowego upadku z mostku, spowodowanego przez uderzenie krokodyla w obracające się kładki.

Jeśli pionek danego zawodnika – małpka lub tukan – spadnie z mostku, musi wrócić do punktu startu. Gracz, który jako pierwszy bezpiecznie przeprowadzi swoje zwierzątka na drugą stronę mostu wygrywa.


SZALONA MISJA

W cudownym kraju Arkadii stary król nie ma dziedzica. Decyduje się on zorganizować turniej i zaoferować tron najdzielniejszemu bohaterowi swojego królestwa. (Do) Pięciu finalistów przemierzy siedem krain pełnych niespodzianek, a królem zostanie ten, który zdobędzie najwięcej doświadczenia w trakcie podróży.

W Szalonej Misji gracze wcielają się w bohaterów, którzy przemierzać będą królestwo w poszukiwaniu chwały i chwalebnych czynów. Jako jeden z nich chwyć do ręki zmywalny pisak. Spójrz na krainę, do której się wybieracie. Masz 30 sekund na to, by narysować trasę, którą będziesz podążął!

Połącz wskazane elementy, zrób kropki na niebezpiecznych bzikach lub narysuj trasę od punktu A do punktu B. Wszystko to na wyczucie, bowiem nie rysujesz bezpośrednio na planszy poziomu tylko obok. Jeśli po drodze uda Ci się zgromadzić dodatkowe gwiazdki, uniknąć bomb i zbierać różne przeszkadzajki, które podrzucisz innym graczom, to tym lepiej dla Ciebie.

Przemierzaj 7 światów, w każdym po 6 różnych krain, a na końcu każdego zmierz się z wymagającym bossem!

Po wyznaczeniu trasy nałóż swoją folię na planszę i sprawdź jak Ci się udało… ojej, zderzenie ze ścianą? No trudno, tracisz parę punktów, ale lecisz dalej! Zderzenie z stalaktytem, nie wyłączona laserowa bariera, szturchnięcie bomby zegarowej? No cóż, może nie był to najlepszy lot, ale zaraz będzie kolejna trasa do przebycia. Myślałeś, że tamta była łatwa? Zobacz na tą! Ta to jest dopiero pełna bonusów i niebezpieczeństw i… niespodzianek!


SZALONE ZEGARKI

Szalona gra imprezowa dla 4-7 osób, w który liczy się czas. Dosłownie! Szybka i emocjonująca gra! Proste zasady do wytłumaczenia w minutę! Odliczaj godziny i odkrywaj karty.
Jeśli godzina na karcie zgadza się z tą, którą podałeś – wszyscy muszą uderzyć dłonią w zegar centralny ! Badź szybszy od pozostałych ! Ale uważaj – czas rządzi się swoimi własnymi prawami. Nie zapomnij o nich! W grze gracze odliczają upływające godziny podczas odkrywania kart z ich osobistej talii. Celem gry jest pozbycie się wszystkich kart ze swojego stosu. Lecz nie jest to takie prosto jak mogłoby się wydawać. Bowiem czas rządzi się swoimi własnymi prawami. Ktokolwiek popełni błąd i złamie jedną z zasad czasu zbiera wszystkie karty zagrane do tej pory, a jego szansa na wygraną diametralnie maleje.  
Szalone zegarki to gra w której miesza się dedukcja, koncentracja, szybkość i salwy niepohamowanego śmiechu.