AVALON – RYCERZE KRÓLA ARTURA

Artur reprezentuje przyszłość Brytanii, obietnicę dobrobytu i honoru, jednak wśród jego dzielnych rycerzy kryją się poplecznicy Mordreda. Siły zła są nieliczne, ale wiedzą o sobie nawzajem i pozostają w ukryciu przed wszystkimi, za wyjątkiem jednego z poddanych Artura. Jedynie Merlin wie, kto jest agentem zła, ale nie może wyjawić tego wprost. Jeśli jego prawdziwa tożsamość zostanie odkryta, wszystko będzie stracone.

Resistance: Agenci Molocha to polska edycja wydanej w 2010 przez Indie Boards and Cards gry The Resistance, która okazała się międzynarodowym sukcesem i doczekała wydań w prawie 20 językach.

Avalon ma zmienioną otoczkę gry, dzięki czemu można ją prezentowaćrównież graczom nie znającym świata Neuroshimy, a walka dobra ze złem na dworze Króla Artura jest tematem zrozumiałym dla każdego.

W przeciwieństwie do Agentów Molocha, w Avalonie postacie otrzymały specjalne zdolności, a szpiedzy, czyli siły zła, nie tylko będą przeszkadzać w wypełnianiu podejmowanych misji, ale starać się będą również odkryć Merlina. Merlin bowiem zna tożsamość Złych, ale nie może jej ujawnić, ponieważ ostatecznie Źli mogą uśmiercić Merlina i wygrać.


STWÓR

Czy możesz zaufać przyjaciołom?

W tajemniczych okolicznościach zaginęła grupa archeologów badających wyspę R’lyeh. Jesteś członkiem ekipy ratunkowej, która ma ich odnaleźć. Jednak kiedy docieracie na miejsce, natrafiacie na coś straszliwego. Stwora, który próbuje zniszczyć waszą drużynę od środka…

Tylko dzięki swej intuicji, nerwom ze stali i sprytowi możesz wyjść z tego żywy i zwyciężyć.

Barykaduj więc drzwi, poddawaj podejrzanych kwarantannie, ujawniaj swoją tożsamość „sprzymierzeńcom”, łap za miotacz ognia albo po prostu uciekaj… jednak uważaj, STWÓR może się czaić bliżej niż sądzisz…MUAHAHAHAHAHA!


MEGA WOJOWNICY

Stań do walki na arenie jako jeden z Megawojowników!

Każdy gracz wciela się w jednego potężnych wojowników posiadającego unikalne zdolności, gotowego zrobić wszystko, aby wygrać turniej znany jako Plemienna Rozróba. Jest on organizowany podczas każdego zaćmienia słońca na legendarnej Wyspie Krańca Świata. Rozgrywa się on według zasady „każdy na każdego”, bo w ostatecznym rozrachunku pozostanie tylko jeden Wojownik: ten Jeden Jedyny Megawojownik! No chyba, że bitwa będzie trwała długo, wtedy zwycięzca zostanie wybrany na koniec 7 rundy…

Gracze wybierają z kilku unikalnych postaci i walczą poprzez rozważne używanie kart ze swojej talii. Talie odzwierciedlają unikalne umiejętności bohaterów – jeden lepiej strzela, inny ma świetną obronę, kolejny dużo punktów wytrzymałości, jeszcze inny jest bardziej mobilny, itd.

Dlaczego musisz w to zagrać?

  1. Świetne, barwne grafiki doskonale oddają klimat tej wesołej, dynamicznej zabawy,

  2. Każdy z graczy ma własną talię, którą zna i dzięki temu może zaplanować swoje działania – znacząco to redukuje element losowy rozgrywki,

  3. Unikalne talie pozwolą Wam Waszych wybrać ulubionych megawojowników jak i znienawidzonych arcywrogów 😉

  4. Pudełko od gry zamienia się z pomysłowy sposób w arenę! Nie grasz na płaskiej planszy, ale na arenie z kolumnami! To jest klimat 😀

  5. Różne wielkości kartonowych figurek postaci świetnie odzwierciedlają ich możliwości. Stając małym Aramistrzem na przeciw Drakonidasowi można naprawdę zwątpić w swoje szanse. Wielkość ma także znaczenie podczas rozgrywki!

  6. Dostępny w grze tryb zespołowy doda Waszym walkom zupełnie nowego, bardzo atrakcyjnego wymiaru.


SABOTAŻYSTA

Gracze wcielają się w role krasnali poszukujących bryłek złota w kopalni. Praca wre, gdy nagle kilof łamie się, a górnicza latarnia niespodziewanie gaśnie… Sabotażysta uderzył znowu!

Kim jest tajemniczy przeciwnik? Czy działa sam, czy w grupie? Czy zdoła powstrzymać kopaczy przed wydobyciem złota? Jeżeli kopacze zdołają przebić tunel do skarbu, otrzymają nagrodę w postaci bryłek złota, podczas gdy sabotażyści odejdą z pustymi rękoma. Jeśli jednak kopacze poniosą porażkę, nagrodę zgarniają sabotażyści.


KRAGMORTHA

Stanie na jednej nodze, trzymanie karty na głowie, czy też mówienie z zaciśniętymi zębami to tylko kilka ze straszliwych kar będących konsekwencją ściągnięcia na siebie gniewu Mrocznego Władcy. Nie wychylaj się! Popchnij kumpla, a przy odrobinie szczęścia Mroczny Pan skupi swój gniew na nim.

Kragmortha jest przerażająco zabawną grą planszową dla 2 do 8 osób. Zakradnij się do biblioteki Rigora Mortisa i zobacz, czy uda Ci się położyć łapska na jednej z jego ksiąg. Strzeż się jednak! Mroczny Władca także przechadza się między regałami, szukając komponentów do nowych zaklęć.


PACKA NA MUCHY

Na początku je widać, jednak po chwili już ich nie ma. Niezależnie od tego, czy jest to mała muszka, czy tłuste muszysko, gdy packa idzie w ruch, żadna z nich nie może się czuć bezpiecznie. Packa na muchy to szybka gra, w której wygra ten, kto umie najszybciej operować tytułową packą na muchy.

Gra ma niezmiernie proste zasady. Wystarczy dosłownie kilka sekund, aby je zrozumieć i trzy zdania, żeby je wyjaśnić: Gracze, w kolejności zgodnej z kierunkiem ruchu wskazówek zegara, odkrywają karty. Grający, wyposażeni w packi na muchy, starają się równocześnie pacnąć najbardziej wartościowe muchy. Zwycięzcą zostaje gracz, który na końcu gry posiada najbardziej drogocenne muchy.

Pacnij muchę!


UGA BUGA

Pozbądź się resztek godności i szacunku znajomych w 5 minut!

Uga Bugato imprezowa gra karciana, w której gracze wcielają się w prehistorycznych jaskiniowców wybierających nowego przywódcę plemienia.

Przekonaj innych, że to Ty jesteś godzien tego by być głosem plemienia!

Za pomocą kart, na których zawarto sylaby składamy pełne zdania starając się zapamiętać, jakich słów użyli przeciwnicy. Zadanie nie jest łatwe, gdyż nie widać jakie karty zostały użyte wcześniej i cały ciąg sylab trzeba zapamiętać:

– Uga Iga Ha!
– Uga Iga Miti Ha!
– Uga Iga Miti Cza Ha!
– Uga Iga …mi… eee..

Oprócz sylab w grze występują specjalne gesty. Wystawiony język, uderzenie ręką o stół, klaskanie – to może skutecznie wybić z rytmu wszystkich zgromadzonych przy ognisku!

Czy podejmiesz wyzwanie i poprowadzisz za sobą plemię?

 


PALCE W PRALCE

"Palce w pralce" to szalona, imprezowa gra dla każdego. Wyjmij ręce z kieszeni… Włącz się w rytm i postaraj ani razu się nie pomylić !

"Palce w pralce" to gra, w której gracze klaszczą w rytm klasycznego utworu We Will Rock You. Jednocześnie pokazują gesty, które mają na swoich kartach i przekazują kolejkę dalej – wywołując innych graczy ich gestami. Wywołany gracz musi odpowiedzieć swoim gestem i przekazać kolejkę do kolejnej, wybranej osoby.

Jak w to się gra?

Każdy z graczy ma przed sobą jedną lub więcej kart z rysunkami gestów. W rytmie wybijanym przez wszystkich gracze pokazują gesty kolejnych osób. Ale uwaga! Każda pomyłka oznacza otrzymanie karty Kula, a ten z graczy, który zbierze ich najwięcej, przegrywa grę.

Dwa klaśnięcia o uda
Twój gest (np. Zombie!)
Dwa klaśnięcia o uda
Gest innego gracza (np. Rocky!)
Wskazany gracz odpowiada w ten sam sposób, przekazując do kolejnej osoby
… a w tym czasie pozostali gracze wystukują rytm (dwa klaśnięcia o uda, jedno klaśnięcie dłońmi)

Wyczucie rytmu, obserwacja współgraczy, zapamiętanie gestów biorących udział w grze – to klucz do Twojego sukcesu!


KARALUSZEK KŁAMCZUSZEK

Mina pokerzysty, umiejętne maskowanie emocji i odrobina karcianego szczęścia okażą się nieocenione w rozgrywce z Karaluszkiem kłamczuszkiem. Osobiste sympatie uczestników do pająków, much, szczurów czy nietoperzy dzięki tej grze mogą ulec zmianie. Każdy chce wykiwać przeciwników i wcisnąć im jak najwięcej kart.

Kartę z wybranym przez siebie zwierzęciem można przekazać dowolnemu graczowi, deklarując przy tym, jakie zwierzę znajduje sie na oddawanej karcie – może być to prawda lub fałsz. Kto błędnie oceni prawdomówność przeciwnika, zatrzymuje kartę. Przegrywa osoba, która pozwoli wcisnąć sobie cztery takie same karty lub nie ma już więcej kart na ręce, a znów musi proponować komuś kartę.