ROBINSON CRUSOE – PRZYGODA NA PRZEKLĘTEJ WYSPIE

Robinson Crusoe: Przygoda na przeklętej wyspie (Edycja Gra Roku) to nowa wielka gra Portalu. Tym razem porywamy was na bezludną wyspę i rzucamy w wir niezwyklych przygód, które przytrafią się grupie rozbitków! Będziecie budować szalas, palisadę, bronie, będziecie tworzyć przedmioty, będziecie starać się robić co w waszej mocy, by… by przetrwać. Będziecie szukać pożywienia, walczyć z bestiami, chronić się przed złą pogodą…

Wciel się w rolę jednego z czterech członków załogi statku (kucharza, stolarza, odkrywcy lub żołnierza) i staw oko przygodzie. Użyj zdolności, by pomóc kompanom, przedyskutuj plan działania i wciel go w życie!

Szukajcie skarbów. Odkrywajcie tajemnice wyspy. Realizujcie cele jednego z sześciu pasjonujących scenariuszy. Zacznijcie od budowy i podpalenia stosu drewna, by wezwać pomoc, a następnie przejdźcie do kolejnych przygód. Zostańcie egzorcystami na przeklętej wyspie. Zostańcie łowcami skarbów na wyspie wulkanów. Wcielcie się w rolę ratowników i uratujcie piękną damę, która utknęła na samotnej skale daleko od brzegu…

Daj się porwać przygodzie!

Robinson Crusoe: Przygoda na przeklętej wyspie (Edycja Gra Roku) to wspaniała gra kooperacyjna, która ożywia młodzieńcze marzenia, rozpala wspomnienia z lektury powieści Juliusza Verne’a czy Daniela Defoe. Proste reguły wspaniale komponują się z pasjonującym tematem i porywają was ku wspaniałej przygodzie.

Przygotuj się na kolejne pudło pełne przygód od Wydawnictwa Portal!


TALIZMAN – MAGIA I MIECZ

Wyprawa do krainy smoków i magii!

W tej pełnej przygód grze wyruszysz na niebezpieczną wyprawę po największy skarb, legendarną Koronę Władzy. Wcielisz się w wojownika, kapłana, czarnoksiężnika lub jednego z pozostałych jedenastu bohaterów władających magią lub mieczem.

Droga do korony jest jednak zdradziecka. Według podań, w krainie leżącej za Tajemnymi Wrotami ochroni cię tylko legendarny Talizman. Odnalezienie takiego artefaktu to nie lada wyczyn: na każdym kroku będą cię prześladować potwory, pułapki i złowroga magia.

Zbierz w sobie odwagę! Będzie ci potrzebna, jeśli chcesz pokonać wrogów, zagarnąć koronę i wypełnić swoje przeznaczenie!

Nowa edycja ma zasady bardzo zbliżone do oryginalnej "Magii i Miecz", jest jednak fantastycznie wydana – w pełnym kolorze, na twardym papierze, w solidnym pudełku. To zupełnie nowa jakość "MiM'a". Wydawca planuje także wypuszczenie dodatków w języku polskim.

Na czym to polega?

Każdy z graczy wciela się w jednego z poszukiwaczy przygód i wędrując po barwnej planszy, pełnej niebezpieczeństw krainie, zdobywa doświadczenie, rozwija umiejętności swojej postaci, odnajduje albo kupuje przedmioty i przeżywa niezwykłe przygody. Celem każdego gracza jest odzyskać, jako pierwszy, starożytny artefakt.


DESCENT – WĘDRÓWKI W MROKU

Mennara to kraina przepełniona magią, tajemnicami i przygodą. Głęboko pod powierzchnią ziemi czają się przerażające potwory oraz źli przestępcy, knujący spisek, który ma pogrążyć ziemię w zaciemnieniu. Najmroczniejsze zakątki lasów skrywają rzeczy, o których lepiej zapomnieć. W górach zbierają się hordy żądnych krwi bestii, których sensem życia jest obrócenie wszystkiego w krwawą łaźnię. Za całym tym złem i nieprawością stoi On, Pan Ciemności, skryte zagrożenie, które chce podporządkować losy całego królestwa swym mrocznym planom. Na szczęście Mennara jest także krainą bohaterów. Bohaterów o bystrym umyśle, silnym ciele oraz sercu przepełnionym męstwem i odwagą. Bohaterów o różnych kształtach i rozmiarach, pochodzących z różnych ras, podążających w życiu różnymi ścieżkami. Bohaterów takich jak ty…

Nowi bohaterowie, nowe potwory i zupełnie nowa przygoda

W pudełku z grą znajdować się będzie osiem niepublikowanych dotychczas scenariuszy, w których bohaterowie będą musieli zmierzyć się z prawie czterdziestoma nowymi potworami dziewięciu rodzajów. Dzięki wprowadzonemu w tym wydaniu systemowi punktów doświadczenia, gracze będą mieli pełną kontrolę nad rozwojem swej postaci. Wraz ze zdobywaniem doświadczenia gracze będą mogli pozyskiwać nowe umiejętności, które dołączą do dotychczasowych zdolności ich bohatera. Ponadto w grze dostępny będzie innowacyjny system wyboru postaci, a wszystko razem sprawi, że graczom przyjdzie zmierzyć się z czającymi się w Terrinoth zagrożeniami, które są zupełnie różne od wszystkiego, z czym mieli dotychczas do czynienia.

Usprawnione zasady pozwalają na bardziej dynamiczna rozgrywkę

Dzięki licznym poprawkom, które miały na celu uczynienie zasad bardziej przystępnymi, gra Descent zapewnia emocjonującą, trzymającą w napięciu grę z minimalnymi przestojami pomiędzy turami poszczególnych graczy. Kości obrony rozwiązują problem „matematycznego obliczania obrony”, a krótsze wyprawy z licznymi punktami pośrednimi oznaczają, że nawet najbardziej zabiegane grupy graczy będą mogły znaleźć chwilę na partię w tę doskonałą grę. Wszelkie istotne statystyki oraz efekty są w jasny sposób opisane na powiązanych z nimi kartach, dlatego spokojnie możecie odłożyć instrukcję do pudełka!